Hi Riz,

This is really a great theme for TW5.

May I propose an other way to display lists with the following CSS :

/* Simple Paragraph */

html .tc-tiddler-body p {
    margin: 0.8em 0em 0.2em 0em;
    padding: 0em 0em 0em 0em;
    text-indent: 2em;
    text-align: justify;
    text-justify: newspaper;
}

/* Unordered lists */

html .tc-tiddler-body ul {
    margin: 0em 0em 0em 0em;
    padding: 0em 0em 0em 3em;
    text-align: justify;
    text-justify: newspaper;
}

html .tc-tiddler-body ul ul {padding-left: 1.25em;}

/* Ordered lists */

html .tc-tiddler-body ol {
    margin: 0em 0em 0em 0em;
    padding: 0em 0em 0em 3em;
    text-align: justify;
    text-justify: newspaper
}

html .tc-tiddler-body ol {list-style-type:decimal;}
html .tc-tiddler-body ol ol {list-style-type:lower-alpha;}
html .tc-tiddler-body ol ol ol {list-style-type:lower-roman;}
html .tc-tiddler-body ol ol ol ol {list-style-type:decimal;}
html .tc-tiddler-body ol ol ol ol ol {list-style-type:lower-alpha;}
html .tc-tiddler-body ol ol ol ol ol ol {list-style-type:lower-roman;}
html .tc-tiddler-body ol ol ol ol ol ol ol {list-style-type:decimal;}

html .tc-tiddler-body ol ol {padding-left: 1.25em;}

/* All lists item */

html .tc-tiddler-body li {
    margin: 0.2em 0em 0em 0em;
    padding: 0em 0em 0em 0em;
    text-align: justify;
    text-justify: newspaper;
}

Therefore, this wiki text :

Lorem ipsum dolor sit amet. Aenean sagittis quam urna, sed fermentum lorem
feugiat sit amet. Fusce fermentum consequat felis ac ullamcorper. Duis quis
viverra ex. Integer suscipit ante magna, sed sagittis neque pellentesque
at.

* consectetur adipiscing elit
** pellentesque sagittis
*** in nisl vitae condimentum
**** morbi viverra eros ligula
* Proin euismod consequat ante, eget auctor libero sagittis nec.

Integer et nunc viverra, pulvinar neque in, pellentesque arcu. Cum sociis
natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
Cras molestie massa dui, sed dictum mauris finibus vel. Ut erat leo,
elementum non orci nec, fringilla bibendum magna.

# Mmaecenas ut purus
## non nibh ultricies sollicitudin
### nam elementum consectetur cursus.
# quisque accumsan pharetra velit vitae tempus.
# Nulla varius sagittis consequat. Etiam pellentesque iaculis sapien, in
molestie sapien molestie quis. Cras sit amet porttitor tellus, vulputate
rutrum urna. Cras ligula ligula, congue non auctor eu, lobortis finibus
nunc.

will look like this:

instead of this:

Best regards.