Chris Pantazis wrote:
> ...
> [EMAIL PROTECTED]:/mnt/pub$ touch test.t
> touch: setting times of `test.t': Permission denied
> [EMAIL PROTECTED]:/mnt/pub$ ls -l
> σύνολο 21252
> ...
> -rw-r--r--   1 nobody nogroup        0 2007-02-09 17:34 test.t
> drwxr-xr-x   4   1001 users          0 2007-01-04 19:42 wallpapers
> ...
> [EMAIL PROTECTED]:/mnt/pub$ 
>   
πρόσεξε ότι:
 1) όλα τα προΰπάρχοντα αρχεία στο /mnt/pub ανήκουν στον user με uid 
1001 (δηλαδή έναν χρήστη που δεν υπάρχει στο σύστημά σου) και στο group 
users
 2) το αρχείο που δημιούργησες ανήκει στον nobody και στο group nogroup
 3) εσύ είσαι ο χρήστης xpan
χάος!


δυστυχώς πάνε μήνες απο την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με το samba 
και χρόνια από τότε που έστησα τον samba server μου. Συνεπώς είμαι ... 
ντεφορμέ. Πάντως [πολύ χύμα] θα έλεγα πως μάλλον θέλει λίγη προσοχή στο 
uid στο fstab του xpan-laptop και στο option "guest account" στο 
smb.conf του rubini-desktop για να επικρατήσει μια αρμονία στα user 
accounts που υπησέρχονται


> Launching rsync command:
> rsync -r -v --progress --ignore-existing --numeric-ids /home/xpan/Documents 
> /mnt/pub/
>   
για ποιο λόγο να κάνεις rsync με αυτό τον τρόπο? Ενεργοποίησε το rsync 
service στο rubini-desktop και κάνε απευθείας rsync από το xpan-laptop 
(ή ανάποδα) και θα έχεις μεγαλύτερη απλότητα ΚΑΙ ταχύτητα

__________________
Γενικά: αν έχεις τον ίδιο account name με το ίδιο uid και στα δύο pcs 
παρόλο που δεν είναι απαραίτητο θα σε βοηθήσει να μην μπερδεύεσαι με 
κάποιες σπαστικές λεπτομέρειες
Σημείωση: το nano test.t δεν προσπαθεί να γράψει το αρχείο test.t στο 
τρέχον dir μέχρι να επιλέξεις save
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση