------------------------------------------ Christodoulos Pantazis Information Systems & Databases Laboratory Athens University of Economics & Business Patission Ave. 76, Athens, Greece
> -----Original Message----- > From: [EMAIL PROTECTED] > Sent: Mon, 12 Feb 2007 17:22:33 +0200 > To: [EMAIL PROTECTED] > Subject: Re: samba mount > > Chris Pantazis wrote: >> ... >> [EMAIL PROTECTED]:/mnt/pub$ touch test.t >> touch: setting times of `test.t': Permission denied >> [EMAIL PROTECTED]:/mnt/pub$ ls -l >> σύνολο 21252 >> ... >> -rw-r--r-- 1 nobody nogroup 0 2007-02-09 17:34 test.t >> drwxr-xr-x 4 1001 users 0 2007-01-04 19:42 wallpapers >> ... >> [EMAIL PROTECTED]:/mnt/pub$ >> > πρόσεξε ότι: > 1) όλα τα προΰπάρχοντα αρχεία στο /mnt/pub ανήκουν στον user με uid > 1001 (δηλαδή έναν χρήστη που δεν υπάρχει στο σύστημά σου) και στο group > users > 2) το αρχείο που δημιούργησες ανήκει στον nobody και στο group nogroup > 3) εσύ είσαι ο χρήστης xpan > χάος! > > > δυστυχώς πάνε μήνες απο την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με το samba > και χρόνια από τότε που έστησα τον samba server μου. Συνεπώς είμαι ... > ντεφορμέ. Πάντως [πολύ χύμα] θα έλεγα πως μάλλον θέλει λίγη προσοχή στο > uid στο fstab του xpan-laptop και στο option "guest account" στο > smb.conf του rubini-desktop για να επικρατήσει μια αρμονία στα user > accounts που υπησέρχονται > > >> Launching rsync command: >> rsync -r -v --progress --ignore-existing --numeric-ids >> /home/xpan/Documents /mnt/pub/ >> > για ποιο λόγο να κάνεις rsync με αυτό τον τρόπο? Ενεργοποίησε το rsync > service στο rubini-desktop και κάνε απευθείας rsync από το xpan-laptop > (ή ανάποδα) και θα έχεις μεγαλύτερη απλότητα ΚΑΙ ταχύτητα > > __________________ > Γενικά: αν έχεις τον ίδιο account name με το ίδιο uid και στα δύο pcs > παρόλο που δεν είναι απαραίτητο θα σε βοηθήσει να μην μπερδεύεσαι με > κάποιες σπαστικές λεπτομέρειες > Σημείωση: το nano test.t δεν προσπαθεί να γράψει το αρχείο test.t στο > τρέχον dir μέχρι να επιλέξεις save Ευχαριστώ για τις συμβουλες. Θα προσπαθήσω να τις εφαρμόσω. Μόνο μια ερώτηση σχετικά με το τελευταίο που λες: "αν έχεις τον ίδιο account name...λεπτομέρειες" Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνω map τα user ids απο ένα άλλο σύστημα στο δικό μου; Δηλαδή να κάνω map το uid 1001 σε uid 1000 ή το ανάποδο... (μπορεί να λέω και βλακείες βέβαια) -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

