Chris Pantazis wrote:
-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[...]
Γενικά: αν έχεις τον ίδιο account name με το ίδιο uid και στα δύο pcs
παρόλο που δεν είναι απαραίτητο θα σε βοηθήσει να μην μπερδεύεσαι με
κάποιες σπαστικές λεπτομέρειες
Σημείωση: το nano test.t δεν προσπαθεί να γράψει το αρχείο test.t στο
τρέχον dir μέχρι να επιλέξεις save
[...]
Μόνο μια ερώτηση σχετικά με το τελευταίο που λες:
"αν έχεις τον ίδιο account name...λεπτομέρειες"
Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνω map τα user ids απο ένα άλλο σύστημα στο
δικό μου;
Δηλαδή να κάνω map το uid 1001 σε uid 1000 ή το ανάποδο...
το να κάνεις σωστά το maping είναι οι "σπαστικές λεπτομέρειες" που
αναφέρω :-)
Αν έχεις το χρόνο και την περιέργεια ίσως το καλύτερο reference για το
samba είναι το βιβλίο "Using Samba" εκδ.2 το οποίο είναι διαθέσιμο
δωρεάν εδώ: http://www.faqs.org/docs/samba/toc.html
<http://www.faqs.org/docs/samba/toc.html>. Αρκεί για να καταλάβεις
σχεδόν τα πάντα σε βάθος. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα
--
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr