Γεια σας Εδω και καποιες μερες απο οταν εκανα εγγραφη στο Ubunntu forum λαμβανω συνεχεια το ιδιο μηνυμα αλλα δεν καταλαβαινω τι πρεπει να κανω.Σας παρακαλω αν μπορειται στειλτε μου αναλυτικα τι πρεπει να κανω και αν γινεται στα ελληνικα.Το μηνυμα που λαμβανω ειναι αρκετα μεγαλο και δεν καταλαβαινω το τι πρεπει να κανω.Σας ευχαριστω!
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected]
If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

