O/H Konstantinos Togias έγραψε:
> 2008/6/5 t t <[EMAIL PROTECTED]>:
>   
>> Γεια σας
>> Εδω και καποιες μερες απο οταν εκανα εγγραφη στο Ubunntu forum
>> λαμβανω συνεχεια το ιδιο μηνυμα αλλα δεν καταλαβαινω τι πρεπει να
>> κανω.Σας παρακαλω αν μπορειται στειλτε μου αναλυτικα τι πρεπει να
>> κανω και αν γινεται στα ελληνικα.Το μηνυμα που λαμβανω ειναι αρκετα μεγαλο
>> και δεν καταλαβαινω το τι πρεπει να κανω.Σας ευχαριστω!
>>
>> --
>> Ubuntu-gr mailing list
>> [email protected]
>>
>> If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing
>> list, please follow this link and choose unsubscribe:
>> https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr
>>
>>
>>     
>
> Αν μας έλεγες και ποιο είναι το μήνυμα που λαμβάνεις, ίσως μπορούσαμε
> να βοηθήσουμε...
>   
Μαντεύω ότι είναι το μεγάλο γράμμα που λαμβάνουν οι χρήστες που 
επιλέγουν digest (δηλαδή, για κάθε μέρα λαμβάνουν ένα μόνο γράμμα που 
περιλαμβάνει κάθε μήνυμα στη λίστα για την ημέρα αυτή).

Σίμος


-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση