> > Μαντεύω ότι είναι το μεγάλο γράμμα που λαμβάνουν οι χρήστες που > επιλέγουν digest (δηλαδή, για κάθε μέρα λαμβάνουν ένα μόνο γράμμα που > περιλαμβάνει κάθε μήνυμα στη λίστα για την ημέρα αυτή).
Δεν θυμάμαι να υπάρχει τέτοιο πράγμα, αλλά και αν υπήρχε θα είχε τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει από τις προσωπικές του ρυθμίσεις στο λογαριασμό του στο forum. Αλλά μετά από το ψάξιμο που έκανα, δεν υπάρχει τέτοια επιλογή. Άρα πιθανόν δεν υπάρχει... Μάλλον κάτι άλλο είναι... Ας μας απαντήσει πρώτα και βλέπουμε. -- 10 PRINT "HELLO WORLD!" 20 GOTO 10 -------------------------------------------------------- My blog: http://bullgr.wordpress.com
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

