On Tue, 2008-09-02 at 13:34 +0300, Tsabolov Sergey wrote:
[...]
> O/H Christos Ricudis έγραψε:

Δεν είναι θέμα κόμπλεξ ή νεύρωσης αλλά διεκδίκησης (αυτονόητων;)
δικαιωμάτων.

Πρόκειται για ένα αρχείο στο οποίο θέλουν και πρέπει (υποτίθεται) να
έχουν όλοι οι πολίτες στην Ελλάδα πρόσβαση. Βέβαια δεν έχω αναζητήσει
τις νομικές λεπτομέρειες για το αν υποχρεούται η ΕΡΤ να υποστηρίξει τα
λειτουργικά συστήματα ανοιχτού κώδικα αλλά και τα ανοιχτά πρότυπα
γενικότερα. Είναι όμως μέγιστο σχήμα οξύμωρο να φιλοξενείται σύνδεσμος
προς την "Κοινωνία της Πληροφορίας" [1] χωρίς την υποστήριξη για τα
ανοιχτά πρότυπα. Δεν διστάζω να ονομάσω ως "πολιτική αποκλεισμού" την
μεροληπτική στρατηγική που έχει υιοθετήσει η ΕΡΤ (ή η εταιρεία που
ανέλαβε να υλοποιήσει την οργάνωση και διάθεση του υλικού μέσα από το
διαδίκτυο) που μάλλον ταιριάζει σε μια "Κοινωνία του Αποκλεισμού" παρά
της ισονομίας και της αξιοκρατίας.

Φιλικά, Νίκος