On Thu, 2008-09-04 at 12:23 +0300, Christos Ricudis wrote:

> and Giorgos Katsikatsos quoted the constutition:
>
> Προσεξτε τωρα που κανουμε το λαθος.
>
> Το να μην κανεις μελετη προσπελασιμοτητας για ατομα με αναπηριες σε μια
> δημοσια υπηρεσια, αποτελει παρεμποδιση προσβασης. Ο χρηστης ενος
> αναπηρικου καθισματος ειναι απολυτως αδυνατον να ανεβει μια σκαλα, οσο
> και να το θελει - δεν αποτελει ατομικη επιλογη του η χρηση της.
>
> Το να μην υποστηριξεις σε ενα πληροφοριακο συστημα διοικησης ενα
> λειτουργικο συστημα που χρησιμοποιει μια μειοψηφικη ομαδα χρηστων
> υπολογιστων, κατα πασα πιθανοτητα ΔΕΝ αποτελει παρεμποδιση προσβασης,
> [...]

Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα σε παρακαλώ και θα δεις ότι δεν έχω κάνει κανένα
λάθος αφού απλά μοιράζομαι τις ανησυχίες μου για το εν λόγω ζήτημα.
Κάνω λόγο για "διεκδίκηση ενός δικαιώματος" (που θα μποορούσε/θα έπρεπε ίσως να
είναι αυτονόητο;) και κριτική στην στρατηγική της ΕΡΤ. Δεν προτείνω να
χρησιμοποιηθούν ως "υπόμνημα προς την ΕΡΤ" οι σκέψεις μου.

Φιλικά, Νίκος