Αυτό ήτανε ότι έχουν γίνει πρωτες αναφόρες και αντιδράσεις

http://www.imageshack.gr/view.php?file=spnly6tx90e782w1q6t0.jpg

Και αυτό είναι τώρα

http://www.imageshack.gr/view.php?file=g6cwac70avissz12565f.png

άρα εδώ δεν είναι θέμα browser Firefox, Konqueror , Opera ktl.

Ούτε αν το βλέπω από κινητό η Η/Υ , Λειτουργικά Συστήματα δεν είναι και
τόσα πολλά ώστε να μην γίνεται υποστήριξη για όλα η έστω για τα βασικά 3
είναι τα βασικά , το πρόβλημα ότι γιατί δεν μπορεί να παίζει , παρομοίο
πρόβλημα ήταν κάποτε με το Taxisnet και όταν έχει έγινε μεγάλη  αντίδραση

πως αμέσως το φτιάξανε , κτηματολόγιο και

εχτές είδα ότι λειτουργεί  και http://eurostat.statistics.gr/intrastat/ ,

άρα εάν θα είχανε πάρει τα ανοικτά πρότυπα δεν θα είχε κανένας πρόβλημα
και δεν νομίζεις ότι όλα αυτα είναι απλώς τα επιτεύγματα τις συμφωνίας
που έγινε .

γιατί για να δω ότι πλήρωνο σε κάθε λογιαριασμο τις ΔΕΗ θα πρεπει να
πληρωσο και άλλα για να μπορώ να το δω , και εσύ και εγω το πληρόνουμε ,
και πάρε παράδιγμα απο Αγγλία πως όταν υπηρξε αντηδραση αμέσος έγινε
αλλαγη , στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει να τα έχουμε και έτσι  "δωρεαν" .

Δεν είναι σωστό και το ξέρουμε και δεν πρέπει να πληρώνουμε για
λογισμικό για να δούμε αυτό που έχουν κάνει υπάρχει νόμος για να πληρώνω
για αυτό , η υπάρχει νόμος που γράφει ότι απαγορεύεται να έχω ανοικτό
λογισμικό και να έχω πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που πρέπει να μου
παρέχει το Ελληνικό  Δημόσιο βάση τους συντάγματος  ?

Το έχουμε πληρώσει και πληρώνουμε κάθε μήνα .Και όλοι μας ξέρουμε ότι
δεν είναι σωστό άλλα όπως συνηθίζουμε  λέμε ε και τι να κάνουμε μπορούμε
να το αλλάξουμε ;

Εγώ απαντώ ναι μπορουμε να το αλλάξουμε αν το θέλουμε βεβαια  και εάν
μας ενδιαφέρει .

O/H V13 έγραψε: