Tsabolov Sergey wrote: > Καλή χρονιά σε όλους , ας μας φέρει η ερχόμενη χρονιά ότι καλύτερο σε > όλους μας , και αυτά που θέλουμε να πετύχουμε να γίνουν και για να > μπορέσουμε να τα πετύχουμε πρέπει να είμαστε υγείες . > Υγεία και χαρά σε όλους να έχουμε πάντα χαμόγελο στο πρόσωπο μας . > > _______________________________________________ > Thelug mailing list > [email protected] > http://lists.hellug.gr/cgi-bin/mailman/listinfo/thelug >
Καλή Χρονιά και από μένα και ευτυχισμένο, με υγεία και παραγωγικό το 2009. -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

