Καλή Χρονιά με Υγεία, Ευτυχία, Δημιουργικότητα στην ubuntoπαρέα :)
On Wed, 2008-12-31 at 20:50 +0200, antreas dimitriou wrote: > Παιδιά Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία και ευτυχία πάνω απ'ολα. > > 2008/12/31 [email protected] <[email protected]> > Χρόνια Πολλά σε όλο τον κόσμο που προσπαθεί να επιτύχει αυτό > που πιστεύει πως είναι το καλύτερο για αυτόν και την > οικογένειά του. > > Υγεία και Ευτυχία σε όλους... > > 2008/12/31 Kostas Boukouvalas <[email protected]> > > > Tsabolov Sergey wrote: > > Καλή χρονιά σε όλους , ας μας φέρει η ερχόμενη > χρονιά ότι καλύτερο σε > > όλους μας , και αυτά που θέλουμε να πετύχουμε να > γίνουν και για να > > μπορέσουμε να τα πετύχουμε πρέπει να είμαστε > υγείες . > > Υγεία και χαρά σε όλους να έχουμε πάντα χαμόγελο στο > πρόσωπο μας . > > > > > _______________________________________________ > > Thelug mailing list > > [email protected] > > > http://lists.hellug.gr/cgi-bin/mailman/listinfo/thelug > > > > Καλή Χρονιά και από μένα και ευτυχισμένο, με υγεία και > παραγωγικό το 2009. > > -- > Ubuntu-gr mailing list > [email protected] > > If you do not want to receive any more messages from > the ubuntu-gr mailing list, please follow this link > and choose unsubscribe: > https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr > > > > -- > Ubuntu-gr mailing list > [email protected] > > If you do not want to receive any more messages from the > ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose > unsubscribe: > https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr > > -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

