Χρόνια Πολλά σε όλο τον κόσμο που προσπαθεί να επιτύχει αυτό που πιστεύει
πως είναι το καλύτερο για αυτόν και την οικογένειά του.

Υγεία και Ευτυχία σε όλους...

2008/12/31 Kostas Boukouvalas <[email protected]>

> Tsabolov Sergey wrote:
> > Καλή χρονιά σε όλους , ας μας φέρει η ερχόμενη χρονιά ότι καλύτερο σε
> > όλους μας , και αυτά που θέλουμε να πετύχουμε να γίνουν και για να
> > μπορέσουμε να τα πετύχουμε πρέπει να είμαστε υγείες .
> > Υγεία και χαρά σε όλους να έχουμε πάντα χαμόγελο στο πρόσωπο μας .
> >
> > _______________________________________________
> > Thelug mailing list
> > [email protected]
> > http://lists.hellug.gr/cgi-bin/mailman/listinfo/thelug
> >
>
> Καλή Χρονιά και από μένα και ευτυχισμένο, με υγεία και παραγωγικό το 2009.
> --
> Ubuntu-gr mailing list
> [email protected]
>
> If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing
> list, please follow this link and choose unsubscribe:
> https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr
>
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση