Χρόνια Πολλά σε όλο τον κόσμο που προσπαθεί να επιτύχει αυτό που πιστεύει πως είναι το καλύτερο για αυτόν και την οικογένειά του.
Υγεία και Ευτυχία σε όλους... 2008/12/31 Kostas Boukouvalas <[email protected]> > Tsabolov Sergey wrote: > > Καλή χρονιά σε όλους , ας μας φέρει η ερχόμενη χρονιά ότι καλύτερο σε > > όλους μας , και αυτά που θέλουμε να πετύχουμε να γίνουν και για να > > μπορέσουμε να τα πετύχουμε πρέπει να είμαστε υγείες . > > Υγεία και χαρά σε όλους να έχουμε πάντα χαμόγελο στο πρόσωπο μας . > > > > _______________________________________________ > > Thelug mailing list > > [email protected] > > http://lists.hellug.gr/cgi-bin/mailman/listinfo/thelug > > > > Καλή Χρονιά και από μένα και ευτυχισμένο, με υγεία και παραγωγικό το 2009. > -- > Ubuntu-gr mailing list > [email protected] > > If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing > list, please follow this link and choose unsubscribe: > https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr >
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

