hej,
als ik in een tekstdocument een of meer afbeeldingen opneem dan zie ik
slechts een lege rechthoek met in de linker bovenhoek 'afbeelding 1'. In
Word zie je in eerste instantie alleen een lege rechthoek maar daar kun je
via beeld>leesindeling de afbeelding wel zien. Op dit moment gebruik ik
CtrlP om in een afdrukvoorbeeld de afbeelding te kunnen bekijken maar dat
lijkt me een te bewerkelijke work around. biedt Writer een mogelijkheid om
afbeeldingen in een tekstdocument zichtbaar te maken?
mvh, Ben Schmitz
www.ridder-ben.se