Nog even aanvullend (4):
Binnen de Wiki-pagina's hebben we een handige indicatie:
- blauwe woorden leveren extra informatie indien aangeklikt
- rode woorden moeten nog voorzien worden van extra informatie als ze
aangeklikt worden
Als WikiPediaan houd ik me bezig met het aanvullen van de "rode" woorden.
Koning Willem-Alexander heeft voor ons werk binnen WikiMedia de aan ons
toegekende Erasmus-prijs uitgereikt!
En daar ben ik erg trots op!