Nog even aanvullend (3):
Als de leverancier van de informatie voor de link de informatie verwijderd
heeft, resulteert dat in een melding van Internet:
error 404 Page not found... heel zielig... maar beter geen informatie dan
foutieve informatie!
Ik heb de gewoonte om lege links te vullen met "informatie niet meer
accuraat en verwijderd".