Wat wél blijft staan, dat de benaming voor functie Writer Ctrl+F10 binnen
Libreoffice niet eenduidig is:
1) de (sedert 1985!) vertrouwde benaming Niet Afdrukbare Tekens Tonen
Ctrl+F10 in de WikiHelp (let op stukje onvertaald Engels daar...)
2) de nieuwe benaming Opmaakmarkering Wisselen Ctrl+F10 in Writer 5.3.0.3
Ik heb dit onder aandacht (met screenshots) van Kees Kriek gebracht.
Dick