Kees Kriek wrote on 15-03-17 16:01:

> Ik heb inderdaad gezien dat dit in 5.3 veranderd is. Geen idee hoe dit
> komt,

Waarschijnlijk heeft men bij UX bedacht dat de tekst veranderd moest
worden, en heeft dat aanleiding gegeven voor het opnieuw vertalen. Als
dan context & geschiedenis niet duidelijk zijn, krijg je zomaar iets
anders :)

> maar ik zal het aanpassen, zodat het na een update van 5.3 weer goed staat.

dank je!
Cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6