Het vreemde is, is dat er ook in het Engels gekozen is om hier voor een
andere benaming, met een andere key-id (Formatting marks en Toggle
formatting marks als helptip. Daardoor is het ook in het Nederlands anders
geworden. Ik heb de vertaling nu weer aangepast naar de vorige versies.

Met vriendelijke groet,
Kees