Bij het schrijven van lange woorden, die vaak bestaan uit twee of meer
woorden aan elkaar, gebruik ik altijd koppelstreepjes (-), dus
formulegroepen wordt formule-groepen. Zie tevens, dat de spellingcontrole
er mee akkoord gaat. Ook vertaalmachines gebruiken die truuk.
Met groet,
Dick
Mooi Germaans voor een functie bij de Deutsche Bahn:
OberFüherBahnKnotenPunktHienUndHerSchieber (NS: wisselwachter)
dank zij de kapitalen leesbaar gemaakt...

https://sites.google.com/site/dickstomp/