Hey Asaf,

Long time no see. I hope everything is okay with you.

I've taken the liberty of translating your message into Turkish in order to
ensure that everyone understands it. It's a rush translation, so apologies
in advance for any mistakes. Here it is:

----

Sevgili arkadaşlar,

Berlin'de Zafer ile Türkçe topluluğunun bir veya daha fazla alanda yeterlik
oluşturmasına yönelik olarak WMF ile ortaklık yapması fırsatını sunma
olasılığından söz ettik.

Şu ana kadar belirlenen altı yeterlik şurada açıklanıyor:
https://meta.wikimedia.org/wiki/CCD

Ayrıca konuşup planlama yapabileceğimiz başka yeterlikler de bulunuyor.

Programı bir video görüşmesi (Hangouts veya Skype) üzerinden biraz daha
ayrıntılı olarak açıklamaktan da mutluluk duyarım. Ay sonuna kadar esnek ve
uygunum, ayrıca GMT+3 saat dilimindeyim. Görüşmek için ne zamanın uygun
olacağını bana bildirin.

Genel olarak Haziran sonundan önce bir ara bir eğitim etkinliği (muhtemelen
bütün bir hafta sonu boyunca) düzenlemek istiyorum.

Bunun organizasyonu muhtemelen zaman alacaktır, bu arada ben de size
oldukça kısa süreli bir fırsattan söz etmek isterim: Şu anda Orta
Doğu'dayım ve olanak dâhilindeyse eğer, *önümüzdeki hafta sonu* (22-23
Nisan) eğitimi vermek için Türkiye'ye gelebilirim. Bunun oldukça son dakika
olduğunu biliyorum, ancak yine de uygun olabilir ve hazırlıklar zamanında
yapılabilirse diye söz etmekte yarar gördüm. Uygun olabileceğini
düşünüyorsanız, lütfen bana önümüzdeki bir-iki gün içerisinde bildirin ki
ben de bir uçuş ayarlayabileyim.

Organizasyon için daha fazla zamana ihtiyaç duyduğumuz varsayımıyla, konuyu
önümüzdeki haftalarda görüşebiliriz.

Selamlar,

A.

-----