Tack Lars mycket insiktsfulla ord,

I slutsatserna i Internet Framsyn som visades upp i torsdags
http://www.iva.se/internetframsyn/ så pratar man mycket om en digital
trappa (istf digital klyfta). Kanske tydliggör du ett sådant avgörande
trappsteg, där det inte bara är olika tekniska kunskaper som skiljer
utan även mentala referensramar. Att prata lyriskt om Cd ar är nog som
du säger något i det förgångna - själv är jag nästan allergisk mot dessa
som jag aldrig lyckas håla ordning på.

Anders