Det ska gå, förutom att logotyperna (utom Twitters) är ickefria och
därför inte finns på Commons. Mallen innehåller ingen Javascript och
använder sig inte av stilmallar som inte redan finns, vad jag kan se.
Det blir lite pill att göra om den till text så att den blir snygg, så
jag överlåter det åt den som har tid, lust och god smak.

David