Jag tycker det är mindre klokt att diskutera sådant som rör wikin, speciellt
viktiga saker som riktlinjer, via ett forum som inte alla har tillgång till.

/Grillo

On 9/11/06, Björn Lindström <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Susanna Björverud <[EMAIL PROTECTED]>:

> Syftet med sidan när den en gång skapades var att vara ett forum för
> diskussioner runt policy och riktlinjer, en sida man kunde bokmärka
> för att så att säga hänga med när någon sida föreslogs. Så har det
> inte blivit, sidan i dess nuvarande form är den meningslös. Syftet
> var aldrig att vara en omröstningssida, och som jag ser det idag, så
> bör kanske diskussionerna hellre föras på respektive sida.

Den här sändlistan är förstås också ett tänkbart forum för den sortens
diskussioner.

Det är i och för sig så att det är många som inte följer sändlistan,
men det går ju alltid att länka till aktuella trådar från
diskussionssidan för den omdiskuterade riktlinjesidan, som
t.ex.
http://thread.gmane.org/gmane.science.linguistics.wikipedia.swedish/442

Till