> Ja sam 98god dok niko nije znao sta je internet koristio tada jedan od
> najjacih pretrazivaca

Da, 1998. smo svi sedeli u peccinama na Marsu i bili potpuno odsecheni od svega
shto jeste...

> ASKJEEVES ili se pise nekako slicno, posecujem ga i dan danas ali je
> totalno puko, preuzo je endzin od jahua, i alta vista ima endzin od
> jahua, a gugl i jahu razvijaju dve nezavisne tehnologije <koje jedva i
> da se razlikuju vise od 5%>

Mladiccu (Karadzhiccu), svi oni koriste Googleov "engine" samo su drugachije
podesheni prioriteti pa zato drugim redosledom iskachu rezultati.
Izguglaj (ili izjahuaj 800 puta) "novost" od pre... godinu? dve? ... koja
saopshtava da "Yahoo prelazi na Google"...

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Englishman #1: I say, you know what's really funny? A man dressed in women's
clothing.
Englishman #2: Yes, quite. Ripping good laugh.