>     other hand, dao bih se kladiti u svoju godisnju platu, kad bih je
>     imao, da one ribe blage veze nemaju sta koj moj reklamiraju...
>
>     Izgubio bi pola plate posto pola tih cica dobro zna sta reklamira a
>     pola su glupace kojima je bitno da im sise budu na naslovici..

On je rek'o "one ribe", refering to ribe na omotnicama T3-a.
Da imam koga da pitam - pitao bih, ali sam ubedjen da te devojke nemaju pojma
shta je iRiver, iPod, PSP ili SonyEricsson NJZH-350 (nikad se, vala, ne
interesovah u mobilnu telefoniju pa su mi svi nazivi manje-vishe isti).
Imao sam priliku da upoznam samo jednu modelsicu koja ne bejashe glupa, shto
stoji, ali nikako ne pravishe razliku izmedju, recimo XBOX 360 i Nintendo
Revolution... Ili Linuxa i Macintosha.
To je poenta priche, a ne ko je primenljivo glup a ko ne. Geek/techie stuff
nema veze sa opshtom pameccu nego sa oblasti interesovanja.

>      Ista
>     opklada vazi i na to da su bar 80% manekenki glupe i prepotentne
>     kucke...
>
>     Da li ja zvucim kao glupa prepotentna kucka?

A ti si manekenka?
Shto ne reche ranije, Vlada bi bio sreccan ;)

>     Delimicno si upravu ali
>     takvi kreteni su uglavnom wannabe manekenke koje su se slikale za
>     cool girl pa misle da su uvatile boga za muda a ustvari su
>     frustrirane jer nisu Naomi... Devojke koje su uspesne u tome obicno
>     (mada ne uvek) su skroz ok i totalno normalne i posto nisu opsednute
>     svojim izgledom (jer vecina nas, ukljucujuci i mene, izgleda potpuno
>     prosecno, samo smo fotogenicne a posle photoshop obavi svoje pa se i
>     ne brinemo mnogo oko toga kako izgledamo) imamo vremena malo i da
>     mislimo pa se ne moze bas reci da smo glupe.

Yet again...

>     Tvoj stav je totalna predrasuda, to sto je devojka lepa ili uspesna
>     ne mora da znaci (i u veeelikoj vecini slucajeva ne znaci) da je
>     glupa, prepotentna, kucka ili sve to zajedno. Ne kazem da ih nema
>     takvih ima ih dosta ali ih isto tako ima dosta medju ruznim i
>     neuspesnim devojkama.

Ima, to stoji, ali njima sa face prochitash i pre nego zinu (nauchno je
dokazano da su ljudi iz zatucanijih okolina ruzhniji. Shta ja mogu protiv
nauke). Ali kako si sama rekla veccme "ljepotinje" misle da su u'vatile boga za
muda i onda se bahate. Isto stoji i za gay lepotane (aka italijane :)

>     Zasto ljudi kada vide lepu devojku odmah pomisle "Mora da je glupa i
>     sponzorusa pride, sigurno je teska prepotentna kucka!"

Svako ima svoju definiciju lepote.
Kad ljudi vide opshteprihvacceno-silokonski "lepu" devojku, o njoj mogu da
misle sve najgore s punim pravom (zhensko sa ~20 godina u Srbiji ne da ne mozhe
da ima para da implantira silikon whereever...)
Mozhe se lepo videti iz facijalne ekspresije i gestikulacije / govora tela ko
je chobban a ko nije. Naravno, neko je tome samo nauchen, al' je ipak chobban,
a neko je od iskona...

>     To je predrasuda isto kao i da su svi metalci satanisti...

Shta, kao nisu?? :P

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Lois: Chris, that's a terrible word. Pussywillow.