> Ljudi me zovu ili Jazzy ili po imenu, tetke me zovu i Dada i Dadic i sve
> je to prihvatljivo ali Gaga ne nikako, od toga se prosto jezim... Znaci
> bilo kako ali Gaga nikako!!!!!!!

Jazzy teh Krompir hunter mi zvuchi previshe kao Buffy teh Krompire slayer -
tako da cce Dado Topicc ipak odradit' radnju :)

Brian Griffin: Look at you. You spent all that time making Chris jealous and now
you have an eating disorder.
Stewie Griffin: Help me up.
Brian Griffin: I would but my doctor advised me against heavy lifting.