> K'o sto ja rek'o, zna se zasto se ide na exkurziju i gde je najbolje
> pivo (a jeftino).

Ma Gugolj u ruke i izbunari se lepo lokalni Irish pub.
...tho' nisam otishao u one koje sam izgugoljao (jer behu periferni), vecc u
onaj na chiju sam reklamu naleteo shetajucci se gradom...

> Mada, ako zaboravish na shoping, napijanje i (za)jebavanje, Italija je
> verovatno jedna od najboljih zemalja za exkurziju , bar sa turisticko
> / istorijsko / razgledachkog stanovishta.

Hmmmm, ne.
Pogotovu organizacije koje se nude maturantima - uglavnom je nekih 9-11 dana od
kojih si bar 7 u autobusu, pri chemu se dva puta "spava u autobusu" iliti "nocc
u putu"...
...bar su proshle godine sve ponude bile takve.

Jebesh Tito... Kao, bio si u Italiji a nagled'o sise autobahna...

> Kad smo vec kod toga, shopping je jedna od najglupljih stvari koje
> mozes da radis na exkurziji / letovanju / zimovanju...

Na exkurziji - da.
Na letovanju - depends.

...na exkurziji su nas stalno vodali u neke megalomanske markete (shto je samo
na maturskoj eks. moglo da se izbegne) shto je zapravo bilo zarad punjenja
profesorskijeh kesa.
U proseku, na 30 uchenika dodje 1 profesor sa 30 kesa.
U proseku, na 1 profesora dodje 30 uchenika sa ukupno 20 kesa...

Shto se letovanja tiche... Ak' je isto v bulgarijo... Zashto ne bi kupili
neshto od krdzha tehnike/kamp opreme/bilochega koja se ovde prodaje za duplo
vecce pare?
Ako je isto sranje, shto ne bi platio manje?

Isto stoji za random destinaciju sa resursima koji su pogodniji nego u lokalu.

Jes' da posle pishash krv da otplatish rachun za letovanje koji je izash'o
vecci nego shto je bilo ochekivano, al' *bdc*bdc* satisfaction *bdc*bdc*

NP: Cradle of Filth :: Summer Dying Fast [rothmetal.com radio]

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Brian Griffin: I'm really enjoying playing golf.
Peter Griffin: You know my great-great-grandfather Angus Griffin invented the
game.
[flashback]
Angus Griffin: So, we're all clear on the rules then. No Jews and no blacks.
Scottish men: Aye.