> civutin, da je u centru (jebiga, kad Beograd ima usran (nocni) prevoz,

Ćuti, mori, beskrajno je bolji nego budimpeštanski...
Mada i to se da srediti - isto kao što je i tamo: koncert počne u 19h, traje do
23.30 i hvataš poslednje prevoze gajbi - i svi srećni i zadovoljni.
Nikome ne smeta što je Mega Pub u kumodraž-like delu grada jer sviraju
Finntrolli i ima se prevoz domu slatkom domu... ;)

> BajatiXa ?!? WTF?

BajatiX je mali chobban sa Drenika...
Svir'o je u onom nekom bendu koji je bio beskrajno loš ali su ga svi podržavali
jer "Bajati je dobar lik".
Poslednje čega se od njega sećam je da je u Holiday-u svirao gitaru "iza leđa"
(tj. preko glave, ili kako ti drago).
Ako se ne varam, svirali su neke Sepulture i takve gluposti, a Bajati je vazda
govorio kako su oni PRVI I JEDINI bend na "sceni" koji svira taj repertoar.

Beše glup, a ja sam ga, naravno, mrzeo. :-D

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Lois Griffin: Peter, I care as much about the size of your penis as you care
about the size of my breasts.
Peter Griffin: OH MY GOD.
[runs off crying]