> So true. Sem toga, pre jedno 2 godine, neki od demo bendova su chak
> pokushavali i nesto novo, a ne samo Metal'ka/Sepultura/Megadjed
> (tacnije , symphony of destruction) ... A i to za cene je tacno. E,
> gde su ona vremena kad su u DO bile svirke po 150 kinti...
> Jos nesto -- cinjenica je da u ovom gradu nema normalnog prostora za
> svirke, gde pod normalnim podrazumevam da moze da primi 200-300 ljudi
> bez da se pokolju, da ima kakvo-takvo ozvucenje, da gazda nije peder i
> civutin, da je u centru (jebiga, kad Beograd ima usran (nocni) prevoz,
> [...]

Pa niko nije ni rekao da je komunizam losh, sve dok se dobro sprovodi
(shto, dodushe, vazhi i za svaki drugi politichki sistem)...

LM To shto se niko ne ugradjuje u kapital obrnut nekom svirkom ne chini
da svirke budu kvalitetnije niti da se kolichina "prihvatljivih djeva"
(ma kol'ko relativan taj pojam bio) starijih od 18 godina pojavi na
istim. }:-)

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |