On 10/22/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Pa niko nije ni rekao da je komunizam losh, sve dok se dobro sprovodi
> (shto, dodushe, vazhi i za svaki drugi politichki sistem)...

Mislio sam kao SFRJ-komunisticki. Znas ono, mesna zajednica pa se tu
prave igranke, svira bend koji sluzi vojsku u lokalnoj kasarni, sve za
dz!

> LM To shto se niko ne ugradjuje u kapital obrnut nekom svirkom ne chini
> da svirke budu kvalitetnije niti da se kolichina "prihvatljivih djeva"
> (ma kol'ko relativan taj pojam bio) starijih od 18 godina pojavi na
> istim. }:-)

True, ali prica je bila da ne postoji ni prostor. Da ima vishe
prostora, mozda bi se moglo nekako doci i do kvalitetnih svirki. Ovako
samo ko ima da plati (tipa recimo 202-jka) moze da organizuje, a onda
dovede 10 bezveznih bendova i bude sranje. Narvno, nije u pitanju
202jka, ali su dobar primer...

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *