> Da, bar sto se tiche ADSL-a, telekom je opasno drkao ovih dana,
> nevezano za provajdere... Sad moram rucno da konektujem router
> svaki put kad se resetuje. A jos je jedno 2 puta nestajalo struje,
> milina ziva. Inache, 1800 za 256, naravno bez ogranicavanja...

Shit, bolje da ne znam za to... Lopovi... evo upravo sam uplatio...

> p.s. Grad Tisine - zvuci kao jako dosadno mesto, skoro kao Ruma...

HM.. Ruma? Ruma jeste uglavnom tiha. Onaj deo Lamele, ili kako bese,
ima cudnu mesavinu zgrada i direktnog pogleda na zitno ili kukuruzno
polje... i vrane... jednu zoru sam proveo u jednoj od tih zgrada gledajuci
zloslutne vrane kako se priblizavaju i osvajaju nebo... :)
Da, Ruma zna da bude prokleto tiha...

A Kanjiza je olicenje tisine... ovde su penzioneri iz BG ili NS tako
srecni kad dodju da se lece u Banju :)
Da, zvuci kao jako dosadno mesto...

> Mada, ne bih imao nista protiv malo utisanih sirena na kolima...

Ili brujanja narodnjaka ili techna iz nekih od "besnih" kola...
Ili jos gore, iz kola sa sirenom :)

-Vik

NP: 01 Beautiful Thorns To Caress The Girl