On 11/6/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sta ima lose u promiskuitetu? Svi bi zeleli da imaju
> puno sexa a onda se zgrazavaju kada nekome to i

Promiskuitet ne znaci puno seksa. To znaci samo seks sa puno partnera,
bez mnogo kriterijuma. Formalno, promiskuitetnom se smatra osoba koja
se kresne sa vishe od 5 partnera godisnje.Znaci ako se neko kresne
jednom u 2 meseca, svaki put sa nekim drugim, to je promiskuitet, a
zigovanje 3 put na dan sa istim partnerom mesecima, je daleko od
promiskuiteta, mada je i to devijantno, a tolika seksualna potreba vec
spada u domen psihopatologije i leci se na grupama slicnim onim za
alkoholizam.

> uspeva. Zavist? Mozda, ne znam, sex je divna stvar i
> ne razumem zasto ljudi uporno pokusavaju da ga
> predstave kao nesto ruzno a sa druge strane balave na
> snimke i fotografije odnosa grugih ljudi.
> To je jako licemerno...

To su 2 razlicite stvari. Svi mi volimo da gledamo masovna
pogubljenja, pa ne znaci da smo svi masovne ubice. Bilo bi jako gadno
kad bi smo realizovali ta mastanja. Ili na primer, koliko puta zelis
da brutalno osakatis neku osobu iz okruzenja... pa to ne radis. Da ne
pricam o razlim edipovskim i elektra kompleksima, koji rovare
podsvestima... Zamisli da to svi krenu da ostvaruju. I sve druge
vidove fantazmi, erotskih ili ne-erotskih. "Balavljenje" na slike
trpanja je vrlo daleko od promiskuiteta. Ne racunam pornofile koji
imaju punu gajbu pornile, a nisu u stanju da izadju napolje i
sa'vataju pravo zensko, oni su isto tako ekstrem  i devijacija kao i
promiskuitet.

> Da sve smo mi iste, volimo sex koliko i muskarci samo
> sto kad lik izmenja gomilu cica on je baja a kad cica
> izmenja gomilu tipova ona je kurva.

True, ali to je isto toliko stav zenskih kao i muskih prema tome. I ne
smatram da je ispravan. Isto tako seksualna zelja nema veze sa brojem
partnera, vec samo sa kolicinom i kvalitetom odnosa.

> E zbog takvog stava se devojke neckaju, malo koja je
> dovoljno hrabra da ponese etiketu i uzivaju u sexu, a
> likovi ne shvataju, nece moci da postignu ono sto su
> hteli dok ne promene stav.

Znam vrlo glupe i/ili ruzne osobe, koje se bacaju se na sve sto ima 2
noge i adekvatan organ... To ne smatram hrabroscu, nego lecenjem
kompleksa. Isto tako znam osobe koje su daleko od stidljivih i
konzervativnih, i nista im ne fali po pitanju izgleda, pa teze da dugo
budu sa jednim partnerom. To nema veze sa etiketom i hrabroscu, i
dokle god osoba koja to radi misli da ima, ona nije sasvim citava...

U krajnjoj liniji, mislim da svako tezi da nadje jednu osobu s kojom
ce zadovoljiti i emotivne, seksualne i intelektualne potrebe, i to
sigurno nece biti prva, i vrlo verovatno ni druga ni treca osoba... On
the other hand, ako moras svakog da isprobas, moze se desiti da
nailazis samo na sve vece i vece budale... Dakle treba naci balans,
kao i u svemu, ili prosto imati ludu srecu.