Pa volim ja svgude ono sto valja... odnosno sto najcesce nije previse comerc :-)

Damyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Hmm...jebem li ga, ja volim i psy i proghouse i dosta takvih electro
stvari, ali ovo je yuMETAL mailing lista...i think you're barking up the
wrong tree...

Igor Popovic wrote:
> Sta mislite o muzickim scenama u BGu? Zanemaricemo "narodnjacku" scenu
> :-) Ono metal scena sve vise jaca, ako mene pitate, ali u pogresnom
> pravcu... Punk i HC stagniraju, ali to je i bolje... Goth/Industrial/EBM
> je u qrcu... Psy Trance je u opadanju i sto se normalne publike i sto se
> normalnih actova tice... Klubska (Techno/Proghouse) jaca sto je ok...
> Rap i r&b ne slusam, tako da ne znam... jel sam neveo sve ili...?

> How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for
> FREE with Yahoo! Photos. *Get Yahoo! Photos*
> [...]

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште