Kako je tacan naziv tog vaseg magareta, tj. kako se taj program zove na eng?
----- Original Message -----
Sent: Thursday, November 17, 2005 4:51 PM
Subject: Re: [YUmetal] Whick Black Metal Band Are You?

On 11/17/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Od Magarca je sve bolje... :)

Zato na magarcu ima skoro sve sto ti moze pasti na pamet. Al da je
spor, to jes', mada u nekim slucajevima "pravda je spora ali
dostizna". Ne verujem da knjiga "Armour From The Battle of Wisby 1361"
ima igde na netu sem na magaretu, na primer.

> Ono shto je dobro kod SoulSeek-a je shto ne postoji neki komad muzike koji ne mozhe da se nadje (mozhda ccesh morati da drzhish "zapamccenu" neku pretragu nekoliko sati, ali cce trazheni album na kraju izacci). Ono shto je loshe kod SoulSeek-a je shto skidash iskljuchivo od jedne osobe jedan fajl.
> I tako chekash da dodjesh na red, pa se onda nadash da se pajser necce izlogovati bash dok ti skidash to shto skidash...

Primetih da je slsk mp3-orijentisan (za razliku od magareta i
torenata), sranje je sto je protokol takav, i sranje je sto nisu
upakovani albumi nego ides fajl po fajl (mada mozes da selektujes ceo
dir, sto je dobro).

Nevertheless, skinuo sam jedan ceo album extola za jedno veche, pa
cijenim da radi posao :-) Drugi album se skida preko magareta, al' ima
400+ MB jer je u FLAC formatu...

> However, ja na Torrentima nisam uspeo da nadjem ni Savage Circus, ni gomilu nekih albuma koji su izashli ove godine (tj. nashao sam neaktivne torrente), dok sam sa SoulSeek-a uz malo gimnastike sve to skinuo za 2 dana...

Na torrentima nemas veliki izbor, ali to sto ima se skida ko ludo (najcesce).

Soulseek je, cini se, odlican kad je u pitanju muzika.

Magare je dobro za raritetne stvari.

Oh well, kombinacija ova 3. Ne znam da li se u celoj prici isplati
DC++ i neki kazaa klijent, mada od ovog potonjeg dobijam ospice, posto
cenim da na kazaai visi najvishe "aol usera", tj. neukih kretena koji
ce okaciti razno djubre od fajlova.