On 11/17/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Jebala te ta knjiga, je l' imash bilo koji drugi primer ;-)

Mda, vecina ima "armour" u nazivu }:-) Jos se nije skinula skroz,
ostalo je 20-ak M od drugog toma :-)

> Slazhem se da se na Magarcu mozhe nacci relativno sve, ali mi se desilo da mi
> je lakshe da dam 100 dinara nekom random ulichnom gusaru nego da chekam mesec
> dana za jebenu praistorijsku igricu...

Ulicni gusari uglavnom nemaju to sto meni treba, mada te praistorijske
igrice uglavnom nadjoh po abandonware sajtovima. Ako izuzmes Warcraft
2 na francuskom }:-<

> Pazi, ima to i svojih dobrih strana...
> Npr. lakshe se skida pojedinachni fajl
> However, protokol je realno zastareo ali je mrezha fenomenalna i brzina je
> (bar meni) zadovoljavajucca (chinjenica je da sam imao srecce jer poslednjih
> 20-ak albuma sidjoshe sa 20-ak kb/s, mada ume to da ide i sa dobrih 3kb/s...
> ali ide :))

Da, skinuo sam jos jedan extol, za 2-3 sata, prosek je bio 17, znachi
kad ide onda ide!

> K'o shto rekoh - nacci ccesh biloshta muzichko shto je ikada snimljeno.

The joys of magarac...

> To je bez diskusije - Torrent je trenutno neprevazidjen p2p protokol.

Steta sto nema vishe aktivnih torenata... Skinuo sam 207MB Judas
Iscariot diskografije, i ostalo je jos 100, ali kurac, nema seedera
:-(

> Da, kao poslednja solucija...

Meni najcesce jedina :-(

> Na koju se mrezhu kachi DC++?
> Meni on vazda beshe odbojan...

Nemam pojma, meni je odbojna cinjenica da moras shareovati 40G fajlova
da bi dobio pristup solidnijim serverima... A i nakon toga, meni nije
proradio...

> Shto se KaZaA i FastTrack mrezhe tiche - KaZaA je najgori klijent ikada
> napravljen, ali je mrezha dobra za skidanje idiotluka koje samo Kepi mozhe da
> izmisli.

Najgori i najnaporniji, i kad ga jednom stavis klestima ga uklanjas,
ali postoji KazaaLite ili tako neki hakeraj, no mreza i protokol su i
dalje kurac.

> Verujem da je LimeWire ok klijent za Win, dok je meni ovamo Apollon skroz
> super...

Limewire, mislim da je na nivou magareta sto se tice brzine, ali ne i
izbora. MAda, mozda gresim..

AIDS in India: A "lurking bomb." Click and help stop AIDS now.
http://us.click.yahoo.com/VpTY2A/lzNLAA/yQLSAA/rzJolB/TM