Naravno, ti si ta koja insistira da odrzava davno
potrosenu i nepotrebnu temu...
Okani se toga i lepo kreni da razgovaras sa ljudima o
necemu drugom, NE MORAS odgovoriti na BAS SVAKI post o
tebi i Milosu, ne znam da li si primetila ali ta tema
je dosla na svoj kraj jos pre par dana...
Postuj nesto drugo, otvori neku drugu temu, smiluj se
i prestani da podgrevas ovo sa vas dvoje sto se
(predpostavljam na obostrano zadovoljstvo) odavno
zavrsilo.
Nemoj se hvatati za svaku slamku da bi zapocela
raspravu na ovu temu.
Izvini za napus ali previse je, tako javno opanjkavati
nekoga i iznositi privatne stvari i licne razmirice,
nije lepo...