On 4/13/06, Marina Rajic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>  uuuuuuu jeboteeeee...sorrryyy :)))))))))) nije trebalo nikoga da
> iznervira...nego ....ma necu da objasnjavam ...bas mi je zao ako se neko

Nego... nego sta? Bas me zivo zanima tvoj motiv, kad si vec tu!
Ajde de ja bilo "vidite kakva sranja mi stizu", onda to napises na
pocetku maila i niko se ne zali na tebe. Ali nije to u pitanju. E bas
bi voleo da objasnjavas!

U stvari, znam motiv - "eto tako stiglo mi, pa kazu da forwardujem, i
ja forwardovala" - Jel' to motiv? Ok, da ti stizu poruke tipa "baci se
pod kola", ti bi to uradila, jel, jer eto neko ti je to porucio, pa
red je da se povinujes volji vecine?

Jebo mater, i ja se cudim sto su svi koji su gledali RTS glasali za
Slobu (nek truli govno!) onomad...

> iznervirao... evo svecano se izvinjavam...

I treba!