Al sam ga ja zato pila u Irskoj :p
Postoji oooogrmna razlika izmedju ginisa koji se proizvodi za Irsku i
onog koji se proizvodi za izvoz, a onaj na beerfestu prosle godine je
bio voda koja se upoznala sa ginisom.
Fora je sto kad ga izvoze moraju da stave stabilizator koji dosta
promeni i ukus i strukturu a jos kada ga nasi razvodne i pomesaju sa
jos nekim jeftinim pivom, eto ti bede.
Htela sam iz Dablina da donesem par flasa al izbila neka frka sa
tecnim explozivom i "muslimanskim teroristima" (citaj, Bler skrece
paznju sa svoje istrage zbog korupcije i zlupotrebe polozja, bomba i
teroristi malo sutra!) pa su zabranili prenosenje tecnosti, cak su mi
i parfem i shampon uzeli, jok nece pivo. Smrtz