Quim,

Cal aquesta iniciativa i hem de cercar el mitjà perquè quatlli, ja es veurà com. Però jo em faig una pregunta i m'agrada que hagis intervingut a la llista.

Crec que ets el responsable, o si més no el moderador de LaFarga i et vull demanar públicament de què ha servit aquest portal. Em sembla que després de tot aquest període ha estat només una altra acció de cares a la galeria.

Quant ha costat aquest projecte i realment ha servit de quelcom? Què en penses?

En el primer missatge que vaig enviar posava com a exemple la Linkat, que és una molt bona iniciativa però que l'actual govern està condemnant al fracàs, i em refereixo al CTTI. Aquesta forma de procedir em sembla errònia, no es pot pretendre que un model basat en, qui vulgui fer-la servir que la faci servir. Així NO es recolza el programari lliure. I per posar un altre exemple, al mateix Departament d'Educació és força difícil veure algú treballant amb OpenOffice (menys el grup que impulsa la Linkat).

Així no es fan les coses.

Joan de Gracia

* *
* Per un programari *