El Dimarts 19 Setembre 2006 22:48, Oriol Ferran va escriure:
> Aposto
> pel model enxarxat que han explicat en Benjamí en Carles. La proposta de
> la FSFE-ca em sembla molt interessant encara que l'Stallman em va deixar
> anar el seu 'este tema no me interesa' quan li vaig preguntar per les
> relacions entre la FSFE i la FSF.

També li vaig preguntar sobre muntar alguna cosa al territori .cat fent servir
l'experiència de la FSF.  Concretament vaig dir de començar amb una llista de
correu --que ja existeix, no ho sabia.  Em va dir que dubtava que fos útil.

Les associacions són complicades, no importa entrar en detalls perquè són
molts: cada associació és complicada per qüestions diferents i alguns
problemes són comuns i surten en qualque moment de la vida de cada
associació.

Potser també són útils persones de fer feines individuals, només cal que
tenguin visibilitat.  La Xarxa ho permet.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.