Sobre el planet de planeta.lliure.cat, si us plau, no en feu massa difussió encara, això si, està obert a tots el que vulgueu (a part del feed m'heu de passar una foto, si voleu).

Quan ho vaig montar era un experiment i per això ho vaig comentar a en Benjamí i a FSF-CA, per tenir una base d'usuaris "limitada" però no massa àmplia.

El problema està en que està a una màquina personal (meva, no de la feina) i que s'ha d'ampliar amb urgència (és on tinc carlesm.com i alguna altra cosa), i que encara no he tingut temps d'ampliar (pels curiosos és un PIII-450x2). Per tant, i tenint en compte que ho hauré de tornar a montar en breu potser millor esperar-se.

 Universitat de Lleida
 Area de Sistemes d'Informacio i Comunicacions
 Carles Mateu i Piñol                  Tel: +34 973 702049
 Director                              FAX: +34 973 702130

 www:    http://www.udl.es/usuaris/carlesm/
 GnuPG key: CD989EA1 ( http://www.keyserver.net/ )
 Fingerprint = B1B7 65F7 38E4 C34E 5865 135F DEA6 CF2A CD98 9EA1