Bé, si la proposta agrada m'ofereixo a coordinar-la fins al dia que
tinguem els tres representants. No tinc intenció de presentar
candidatura (a 1000km de Catalunya té poc o cap sentit), la qual cosa és
una bona profilaxi.

Podem crear una llista d'arxius oberts i participació restringida a
membres a Softcatalà mateix?

Els amants de les estructures horitzontals (en sóc un) podran veure que
l'estructura proposada només funciona si hi ha una base i uns grups de
treball, als quals hi pot accedir qualsevol sigui o no sigui membre.
Sense això la verticalitat serà buida i amb un alt risc de caure en nous
personalismes i de crear una capelleta més. L'associació legalment
constituïda i els representants democràticament escollits són un mòdul
addicional que ens permetrà dur els resultats dels grups de treball més
eficientment a polítics, empresaris i mitjans - els tres objectius
principals.

On Thu, 2006-09-21 at 02:39 +0200, Benjamí Villoslada wrote:
> Si aquesta és la primera, una qüestió important: les «guidelines» són les de

No estic segur d'entendre la pregunta, però estic segur que la meva
resposta conté les paraules "ambdues", "flexibilitat" i "pragmatisme".

Per una banda som pocs i febles, cal començar per incloure i no per
excloure. Per una altra banda torno a treure l'exemple de la GNOME
Foundation, amb membres individuals que parlen de codi obert i/o de
programari lliure, i amb un consell assessor on organitzacions com la
FSF, Debian, Sun o Novell seuen a la mateixa taula i es posen d'acord en
uns objectius.

Però si creus que val la pena parlar-ne més, en parlem.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://pinguino.tv