En Jordi Mas ha escrit:
> Hola David,
> Podem continuar "mostrant casos" però el que cal una voluntat definitiva
> ganes per part de l'administració.

Això descarat.

Jo vaig viure molt d'aprop el "megaprojecte" de migració
de tots els terminals (8000) del Ministeri d'Administracions
Públiques a Linux.

Amb volutat política, quatre duros i mo més de 5 o 6 bons
tècnics engrescats, el projecte va estar a punt de tenir èxit
en menys d'un any.

Canvi de govern, i el projecte va fracasar en dos dies.

Ara estic vivint d'aprop un altre "megaprojecte" a nivell més
proper que potser fracasarà per voler reinventar la roda i
sortir-se del camí que marca el sentit comú.

Per tant, en els projectes de programari lliure cal voluntat
i sentit comú.

A vegades, com diu en Cuchi, sembla que un projecte de migració
o implantació de programari lliure tingui que ser 10 vegades més
planificat, pensat i pressupostat.  El que cal és menys parlar i
pensar i més ficar-se a la feina !!

Salut,

David Barroso Iglesias    david at asic.udl.es
Àrea de sistemes  d'Informació i Comunicacions
Universitat de Lleida

Information and Communications Systems Service
University of Lleida

Pça. Víctor Siurana,1   25003 Lleida
Tlfn: 34 973 702040