En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

Per mal que ens sàpiga a tots, això jo diria que confirma les pitjors
impressions inicials que vàrem tenir tots després del primer avís que va
donar el Jordi.

És que la nota d'Educació té pebrots, de veritat.

A les Administracions es dóna molt allò que es diu de "la mà dreta no sap
el que fa la mà esquerra", però en el tema del programari lliure i aquí a
Catalunya això passa massa sovint. Es creen departaments per a que facin
volar coloms, especialment de cara als mitjans, i l'Administració "real"
continua igual o pitjor que abans i com si res.

Jo crec que algunes persones que estan integrades en òrgans executius del govern de la Generalitat i que jo -i molta més gent que jo- tenim com a persones assenyades i com cal, s'haurien de començar a plantejar molt sèriament la possibilitat de dimitir. Primer, per mantenir una fama personal ben i durament guanyada; segon, perquè després d'això (i sumat a tot el que ha succeït -i no succeït- als darrers sis mesos) ja s'han hagut de donar compte que que aquesta "revolució" no es pot fer des de dins i que és més honorable i encara molt més pràctic guillar; contràriament, mantenir-se al càrrec només durà a veure's manipulat i a posar la pròpia dignitat en perill.

--
Xavier Cuchí Burgos
http://blogs.ya.com/elincordio/