En/na Benjamí Villoslada ha escrit:

Forçar dimissions pot significar deixar cadàvers pel camí que després
poden saber greu; perquè en informàtica els motius poden ser molt més
complexes (fins i tot banals, tanta és la varietat) del que semblen a
primera vista.

Perquè tens un sentit "penitencial" de la dimissió. En el sentit en què jo ho deia (i creia que m'havia explicat bé, però veig que no) no es tractava de "castigar" les persones a les que em referia, ans el contrari: es tracta de que aquestes persones -a les que, recorda, jo tractava d'assenyades i honorables- donessin una puntada de peu al cul o a les persones o a l'"establishment" que les està manipulant o utilitzant com a hostatges.

Precisament demanava -i segueixo demanant- dimissions per evitar que els dimissionaris ingressin cadàver perquè és com acabaran si no guillen ara que hi són a temps. Hi ha alguns per allí dalt que estan jugant amb el seu prestigi i amb la seva honorabilitat i aprofitant-s'hi. I aquestes persones corren el perill de no aixecar cap si no foten el camp ben aviat. I seria una veritable pena perquè -cada dia ho tinc més clar- es cremaran per res.

Ve al pèl el tag de David de Ugarte que avui estreno.

--
Xavier Cuchí Burgos
http://blogs.ya.com/elincordio/