Hola,

Sobre el tema de l'e-catàleg:

En primer lloc, vull tornar a demanar opinió a tothom sobre el fet de
distribuir el correu que vaig enviar ahir de la llista de l'e-catàleg.

A part d'això, Oriol, vull explicar-te tècnicament què passa a l'e-catàleg:

Quan utilitzes el wget per baixar www.ecataleg.cat365.com el sistema retorna:

function tancar() {
var ventana = window.self;
ventana.opener = window.self;
ventana.close();
}
//-->
</script>
</HEAD>
<BODY onLoad="NewWindow('/Inici','','yes'); tancar(); return false;">

Una manera MOLT CUTRE de fer una redirecció que, a més, resulta que, o
l'alemany s'assembla molt més al català del que ens pensàvem, o està
sobreescrita i no té res a veure amb SAP.

Llavors, si fas la petició de la pàgina Inici, el servidor retorna exàctament
el mateix (suposo que no ho fa per IE), i el sistema entra en bucle.

Si entres amb Mozilla, el sistema et redirigeix cap a una pàgina d'errors que
bàsicament diu que t'hi posis fulles i bona nit i tapat:

http://www.ecataleg.cat365.net/ECAT/Public/Errors/ErrNav.htm

Aquest típus de pàgines ja fa temps que no s'utilitzen i que quan es fan,
SEMPRE s'acompanyen amb un enllaç a la pàgina d'entrada on posa més o menys
"Jo ja t'he avisat, però si vols entrar...". Bàsicament perquè tothom ja sap
que, encara que una web no funcioni totalment amb un Navegador determinat
d'una versió determinada, això no vol dir que no funcioni en una futura
versió del navegador.

Aquesta pàgina d'entrada és:

 http://www.ecataleg.cat365.net/ECAT/Public/Home_Centre_ca.asp

com molt bé va detectar en Narcís Garcia que segurament va haver de contraure
una llicència amb Microsoft per aconseguir aquesta informació.

A veure si encertes què passa si utilitzes aquest enllaç directament?

MOLT BÉ!!! Que entres a la web SENSE PROBLEMES, i pots veure la documentació
que està penjada (evidentment i malaurada en .DOC que no es visualitzen
correctament amb OpenOffice), i pots consultar la majoria de coses, encara
que potser hi ha algun problema relacionat amb els certificats de seguretat.

El més greu és que tant la pàgina d'inici com les pàgines d'error són pàgines
CUSTOMITZABLES i , SI HI HAGUÉS REALMENT UNA VOLUNTAT DE FER LES COSES BÉ,
aquest problema hagués estat resolt en... 10 MINUTS.

Aquest és el gran problema.

Si vols t'en dic un altre:

Vaig estar escoltant gran part del discurs de l'egovernance. Un altre cop, per
fer-ho, vaig haver de llegir el codi html i trobar-hi l'enllaç a l'stream de
real audio corresponent, perquè el senyoret que va programar-ho va integrar
l'audio en el navegador i no va deixar un enllaç a sota per als que no fem
servir, NI PODEM, el navegador IExplorer.

No és una qüestió tècnica. És una qüestió de voluntat política i de
competència dels que fan el treball.

Atentament,

Eduard Pertíñez i Juncosa

PS: Això només s'arregla d'una manera: No surt cap web al públic si abans no
s'ha probat que funciona en múltiples navegadors i plataformes, i en cas que
es descobreixi a posteriori, la web S'ATURA immediatament fins que en siguin
solventats els problemes. És l'única solució.

A Dijous 08 Juliol 2004 01:27, Oriol Ferran va escriure: