He enviat abans de rellegir, disculpes:

On Tue, 13 Jul 2004 20:59:54 +0200, Benjamí Villoslada wrote:
> [...]

El que dic no aplica a FreeBSD i ni a Linux, per descomptat.

Per cert, no s'ha de dir així, sinó "GNU amb Linux" o "GNU amb
FreeBSD".   Linux i FreeBSD només són una part, el nucli.  La majoria
de la resta de programari lliure és GNU.

> Està gairebé sense actualitzar des del 1997 --haig de posar-m'hi--.
> He escrit a altres llocs (que estan enllaçats al web).  Per exemple
> aquest:
>
> http://bulma.net/todos.phtml?id_autor=145

També m'he estimat més treballar amb els webs d'altres que ho poden
explicar millor que jo.  Per exemple http://lvalverde.net

O passar gairebé tres dies col·laborant en fer possible la visita d'en
Richard Stallman a Mallorca --ha partit avui a les 18h cap a València.
 La seva conferència d'ahir va fer més feina que totes les lectures de
10 webs, com el que jo pugui fer, defensant el programari lliure.

No només de webs viu l'home (ni Internet).

--
Benjamí
http://bitassa.com

.