En/na Orestes Mas ha escrit:

Aleshores va demanar a M$ que li tornés el preu d'aquesta duplicació, i
M$ ha muntat aquest xou, per amagar que realment està tornant 575.000
Euros cobrats il.legalment a tots els ciutadans de catalunya.

Aquest és el gran negoci de M$: ells cobren en bons diners, però després... ai, no! els diners no els tornem perquè els ha recaptat un minorista (o un intermediari comercial, és igual). I d'aquí el conveni: tornen l'import en "espècie", però, a més del que ja vaig dir dels emmetzinats regals de Micro$oft (i que tots us sabeu de memòria), ja m'agradaria a mi saber la valoració que es fa de l'"espècie".

En tot cas, els d'Educació o són uns pardals o deixa'ls córrer, perquè, en efecte, no necessiten ni "convenis" amb M$ ni retorns "en espècie". Simplement se li diu al proveïdor (Investrónica, i supous?) que torni els diners indegudament percebuts. Ara, és clar, s'ha de veure què deien les clàusules tècniques de la licitació perquè... va haver licitació, oi? Perquè si un import així s'hagués adquirit mitjançant contractació directa es podria pensar que... No, no, i ara, no! Ni pensaments. Segur que ha estat mitjançant licitació i segur que en ella, el "megatècnic" de la casa va escriure quelcom així com: "equipat amb sistema operatiu Windows".

--
Javier Cuchí Burgos
http://blogs.ya.com/elincordio/