Correcte, la consultora es Unisys i l'import d'adjudicació de la
consultoria va ser de 300.000€!!!! (sino recordo malament, creec que va
sortir publicat al DOGC) per ajudar al CTTI a redactar aquest plec.

De fet, qui ha liderat el plec ha estat el CTTI el qual depend del DURSI
(Dept. d'Universitat i Societat de la Informació) i que és una de les
conselleries de ERC. Però no era ERC qui s'omplia la boca de programari
lliure, bla bla bla i bla bla bla??? I el SI que no té res a dir???? o
potser no s'ha mirat el plec de condicions???? De fet, el més probable es
que tampoc li hagin pregutat res....

Per altra banda, felicitar al Jordi per el seu estudi preliminar. De fet,
m'agradaria comentar el punt 39 sobre el fet d'otorgar 36 punts!!!! per
tenir coneixaments en gestors de continguts com el Vignette, CMS i
Tridion, i per què serà?????

Doncs per començar, el CMS perquè és el gestor de continguts que hi ha
dins la plataforma que el CTTI va comprar fa uns anys pel projecte
Administració Oberta de Catalunya i que a més a més és un nyap total.

El Tridion, perquè hi ha algun dept. que en plan república bananera va
decidir pasar de tot i comprar-se el seu propi gestor de continguts. Creec
que és el cas del Dept. de PTOP.

El vignette és el tema més curiós..... Que jo sapiga la Generalitat no té
cap Vignette, llavors pq demanen coneixement i a més a més puntuen amb
aquest gestor de continguts??? El que si sé (punt núm.1 ) es que fa poc
temps, la DGAC (direcció general d'atenció ciutadana - Dept. Presidència)
va treure un concurs públic per organitzar tots el continguts de la web de
la Generalitat (www.gencat.net), però només és parlava de continguts,
taxonomia, etc. i no de tecnologia. Punt núm.2. L'actual directora de la
DGAC, antigament estava a l'Ajuntament de BCN portant els temes del 010 i
la web www.bcn.es i curiosament el bcn.es funciona amb un Vignette....

i jo pregunto, això vol dir que abans que la Generalitat tregui un concurs
públic per l'adquisició d'un gestor de continguts per el www.gencat.net,
ja estan demanant en un altre concurs previ, personal amb coneixements de
Vignette???? això vol dir que tenen decidit comprar un Vignette sense
mirar res més???? i els gestors Saurus, WebGUI (OpenSource), RedDoT CMS,
etc. que són molt més econòmics i força competitius?????

Mans netes, mans netes.....